ّ

خطا!

نمایش خطا!

رمز خود را فراموش کرده اید؟

خطا!

خطا

مخفی خطا!

بستن

مسابقه کتابخوانی خانواده قرآنی

پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان "خانواده قرآنی" را برگزار می‏کند.
حجت‏ الاسلام والملسمین محمدصادق یوسفی‏ مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتاب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.
وی افزود: این مسابقه از طرف پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، موسسه بوستان کتاب و کتابخوان همراه پژوهان برگزار می‏گردد.
حجت الاسلام یوسفی مقدم گفت: منبع سوالات این مسابقه کتاب «خانواده قرآنی» تالیف حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‏ زاده و نشر بوستان کتاب می ‏باشد.
رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در خصوص جوایز این مسابقه گفت: جوایز این مسابقه بزرگ، کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب می‌باشد که از طرف میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی هدیه می‌گردد.

زمان برگزاری:
ثبت نام، تهیه کتاب و مطالعه از ۱۰ خردادماه ۱۳۹۷
شرکت در مسابقه از ۱۰ تا ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ (تمدید شد)
اعلام نتایج قرعه کشی در تاریخ ۲۴ تیر ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه (س)

زمان شروع آزمون: ۱۰ تیر ۱۳۹۷

زمان آزمون به پایان رسیده است.